Γι' αυτούς που πιστεύουν - ακόμη - στους ηγέτες μας... (από τον ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ)

Έτσι για να μην τρέφουμε αυταπάτες... Η περίπτωση Καρατζαφέρη απέδειξε σε μερικούς αφελείς - "σοκαρίστηκα!" μου είπε πριν λίγο ένας ηλικιωμένος... - περί τίνος ανθρώπων πρόκειται! Ακολουθούν και των αλλονών... Μην ξεχνάμε, ο Σαμαράς απέλυσε (!!!) την καθηγήτρια που έπιασε τον γιο του να αντιγράφει... (ΕΔΩ) Από έναν τέτοιου είδους άνθρωπο τι μπορεί να περιμένει ο ελληνικός λαός; Όλοι μια παρεούλα είναι που βλέπουν την Ελλάδα σαν μαγαζάκι τους... Διαβάστε τι έχει πει ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνα - και - για τους ηγέτες μας: «Αυτή η γη ποτίστηκε με αίμα. Είναι μεγάλο κρίμα να την κυβερνάνε ξένοι και ανάξιοι...»

Σ. δικη μου ..
Εγω προσωπικως ΔΕΝ εχω δουλεια με Ελληνικα κομματα και εκλογες .
Αλλα η Ελλας ειναι η μιση μου Πατριδα και την πονω και μαχωμαι δια αυτην και την Ορθοδοξια !!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις